syurga hawa produk

SYURGA HAWA

Kami menyediakan portal khas bagi wanita mengenai masalah yang berlaku berkaitan dengan diri mereka. Ramai wanita berkeinginan untuk kekal cantik remaja dan awet muda walaupon usia sudah melepasi umur 40an. Sebenarnya cara mudah untuk kekal cantik dan remaja adalah dengan melihat kepada tahap hormon dan kitaran haid setiap bulan. Haid bagi wanita adalah penanda aras kepada tahap kesihatan mereka kerana ia merangkumi tahap hormon pada badan wanita.
Hormon wanita perlu dipantau selepas sahaja akil baligh dan jika ia sudah bermasalah ketika remaja, sudah pasti ia akan berterusan dan bertambah parah mengikut peningkatan usia. Rawatan bagi mencegah masalah hormon terutamanya masalah berkaitan kitaran haid pada usia remaja ini perlu bagi mengelakkan kesukaran untuk mendapatkan zuriat atau masalah kesuburan selepas berkahwin nanti. Biasanya masalah kitaran haid wanita akan terganggu selepas melahirkan anak dan kebanyakan ia berlaku selepas bersalin dengan cara caesareans (czer). Ramai wanita mempunyai masalah yang menyebabkan perubahan pada fizikal mereka termasuk obesiti dan berat badan naik secara mendadak.
SYURGA HAWA merupakan makanan tambahan diperbuat dari 100% herba terpilih bagi membantu wanita menyelesaikan masalah hormon yang menyebabkan masalah pada kitaran haid. Setiap pembelian SYURGA HAWA akan dibimbing bagi mendapatkan kesan tindakbalas pada badan yang cepat dan terbaik selepas penggunaan. Mereka juga perlu berkongsi kesan selepas 7 hari menggunakan SYURGA HAWA untuk pakar kesihatan kami memeriksa dan memantau keadaan semasa untuk hasil yang terbaik.

kitaran haid normal wanita

KITARAN HAID PENENTU KECANTIKAN WANITA

Sebenarnya ramai wanita yang tidak mengambil serius mengenai kitaran haid mereka. Kitaran haid adalah penting kerana ia adalah penanda aras bagi tahap kesihatan mereka samada normal atau tidak. Kitaran haid yang normal mestilah tepat keluar 7 hari dan perlu kembali pada kitaran yang baru pada hari ke-29 tepat tanpa awal atau lewat walau sehari. Biasanya wanita yang mempunyai pelbagai masalah dalaman dan luaran boleh dikenal pasti melalui kitaran haid mereka. Biasanya kitaran haid mereka hanya keluar 3 hingga ke 6 hari sahaja. Ini disebabkan darah haid tidak dapat dikeluarkan dengan sempurna dan menyebabkan ia tersimpan dalam badan dan menyebabkan badan mempunyai kadar toksin yang tinggi.
Seandainya kitaran haid wanita lancar, dalam 7 hari semua darah haid akan keluar lancar tanpa ada sebarang masalah. Senggugut dan keputihan adalah salah satu contoh kesan dari masalah kitaran haid yang tidak normal. Warna darah haid juga membuktikan samada haid itu normal atau tidak. Jika kitaran haid lancar, warna darah mestilah merah, tidak seperti mereka yang mempunyai masalah kitaran haid yang tidak normal yang mana akan mengeluarkan warna darah hitam pekat atau coklat. Warna darah hitam pekat ini membuktikan ia sudah tersimpan lama dan kemungkinan ada sesuatu yang menghalang darah haid untuk keluar lancar. Contohnya terdapat ketumbuhan cyst atau fibroid. Oleh itu, penting bagi wanita mengira kitaran haid mereka secara manual mengikut jadual dan aturan yang telah kami terangkan sebelum ini.

menopause awal

HAID TIDAK TERATUR – KESAN PADA WANITA

Sebenarnya banyak simpton negatif yang akan didapati kepada seseorang wanita yang mempunyai masalah pada kitaran haid mereka. Kitaran haid ini adalah seperti satu kitaran berjadual tetap yang akan datang setiap bulan. Sekiranya kitaran haid ini bermasalah ia sekaligus mendatangkan kesan negatif pada wanita itu. Jika ia tidak dirawat segera, ia akan menjadi semakin parah dan akhirnya wanita itu menjadi menopause lebih awal sebelum sampai usia tua.
Punca haid tidak teratur ini sebenarnya datang dari pelbagai faktor. Ia termasuklah genetik dan keturunan, cara pemakanan harian yang tidak seimbang, gaya hidup yang tidak sihat seperti merokok dan meminum minuman keras, penggunaan alat perancang keluarga, termasuk IUCD dan implan, tidur dan rehat yang tidak cukup dan sebagainya.
Tahap hormon itu sendiri adalah penanda kepada tahap kesihatan manusia termasuk juga lelaki dan wanita. Kerana itu wanita yang mempunyai masalah kitaran haid ini akan kelihatan lebih tua dari umur sebenar, kelihatan seperti orang sakit dan tidak subur termasuk obesiti, atau terlalu kurus seperti kekurangan zat dalam badan. Kerana itu mereka sukar mendapat zuriat kerana faktor tidak subur dan menyebabkan kitaran haid mereka datang dengan tidak mengikut jadual berkala.
Kita boleh jamin wanita yang mempunyai masalah kitaran haid ini akan mempunyai pelbagai masalah termasuk: –
  • Payudara kecil dan kecut
  • Obesiti atau berat badan berlebihan
  • Jerawat, jeragat dan muka kusam
  • Keputihan
  • Senggugut
  • Susah dapat zuriat
  • Kurang susu badan
  • Perut buncit
  • Terlalu kurus seperti kekurangan zat
  • Lesu, penat dan tidak bertenaga
  • Menopause awal
  • Otot miss V lemah dan longgar
  • Sakit sendi dan urat
  • Punggung leper
  • Angin dalam badan terlalu banyak
Selepas menggunakan SYURGA HAWA dengan mengikut bimbingan dan panduan yang pihak kami akan berikan, segala masalah seperti di atas akan dapat diatasi. Hanya tunggu seleppas 7 hari penggunaan dan kongsikan pada pakar kecantikan SYURGA HAWA untuk kita memantau dan memeriksa kesan postif pada pengguna.

Macam Mana Nak Dapatkan SYURGA HAWA Nie?

Kami faham korang teruja sangat nak cuba SYURGA HAWA siap dengan bimbingan dari pakar kecantikan team SYURGA HAWA..Tapi sebelum itu kami nak pesan awal awal ..Tak semua orang mampu dapat kesan seperti yang diimpikan..Hanya mereka yang betul betul nak berjaya kene berkorban duit, masa dan tenaga je yang akan dapat cutting idaman seperti ala ala bintang BOLLYWOOD dan HOLLYWOOD
  • Sanggup ikut guide yang diberi dalam tempoh sebulan untuk dapatkan kesan pantas
  • Sanggup update perkembangan terbaru setiap 7-14 hari untuk memberitahu perubahan semasa
  • Sanggup bersabar dan bagi masa pada badan untuk memperbetulkan kitaran hormon dan haid jika masalah sebelum ini sedikit kronik.
  • Sanggup tunggu sehingga dapat badan yang diimpikan yang betul solid dalam tempoh tertentu walaupon sudah mendapat kesan pantas sebelum ini
RM400
RM360
RM260
RM160 FREE POS (PROMOSI)

Sila klik button di bawah laju-laju untuk TEMPAHAN :

Soalan Lazim

Siapa boleh makan SYURGA HAWA ni?

Gadis yang lepas akil baligh boleh makan SYURGA HAWA sehingga lebih 60 tahun keatas

Saya Ada darah tinggi dan kencing manis. Boleh makan ke?

Boleh.Sama ada masalah darah tinggi, kencng manis dan apa apa masalah kesihatan boleh gunakan SYURGA HAWA.Isi kandungan SYURGA HAWA tidak menggunakan bahan bahan lain dan ianya 100% herba dari tumbuhan hijau. So tiada kesan sampingan negatif. SIla rujuk pada PAKAR kecantikan kami untuk penerangan yang selanjutnya

Saya masih susukan anak kecil. Boleh tak makan SYURGA HAWA?

Boleh!

Ianya lebih baik kerana SYURGA HAWA dapat membantu memekat dan memperbanyakkan susu badan.Masalah susu badan sedikit dan asset menjadi kecut dan kecil ketika tempoh menyusukan bayi adalah disebabkan dari faktor gangguan hormon.

Gunakan SYURGA HAWA dengan segera bagi memperbetulkan masalah hormon dan juga kitaran haid anda sebelum menjadi lebih parah.

Masa Period/haid boleh makan tak?

TIDAK BOLEH!

Masa period adalah tempoh pembuangan toksin dalam badan wanita. Dalam tempoh ini biarkan semua toksin dan kekotoran dalam badan keluar sebelum sambung makan semula pada hari ke 10. Ini bagi mereka yang mempunyai kitaran haid normal yang mana pegeluaran darah haid tepat keluar 7 hari

Bagi mereka yang tidak normal dimana kitaran haid tidak tepat dan tidak cukup sehingga 7 hari, boleh terus makan selepas darah haid kering. Sila ikuti arahan dan pantang larang untuk dapat kesan pantas dan terbaik.Hubungi pakar kecantikan kita jika was was tentang kitaran haid ini

Saya dah umur 43. Dah 2 tahun tak period/datang haid.Boleh makan ke?

Boleh.

Sis ade masalah hormon yang sebabkan haid/period tidak datang. Gunakan SYURGA HAWA untuk perbetulkan semula hormon untuk haid kembali normal. Sebenarnya jika 2 tahun tak keluar haid tu adalah tanda awal untuk menopause. WAJIB rawat dengan segera untuk elakkan menopause kekal.

Ade kesan sampingan ke SYURGA HAWA ni?

TIDAK ADA!

SYURGA HAWA diperbuat dari 100% tumbuhan herba. Tidak ade kesan sampingan negatif dan ianya tidak memudaratkan.Ianya umpama sayuran hijau yang kita makan dalam menu harian.

Boleh saya tahu bahan bahan dalam SYURGA HAWA?

Bahan bahan Dalam Syurga Hawa :-

= Quercus Infectoria @ Manjakani
= Cathecu @ Buah Pinang
= Parameriae Cortex @ Kulit Kayu Rapat
= Piperis Betle Folium @ Daun Sireh
= Serbuk Mutiara

Selalunya berapa cepat kesan lepas makan SYURGA HAWA ni?

Kesan sebenarnya bergantung pada badan korang sendiri. Setiap orang mempunyai masalah penyakit yang berbeza. Korang kene tahu latar belakang diri korang dan kene tengok pda tahap:-

1.Sejarah kesihatan korang
2.Genetik dan keturunan
3.Tahap hormon terkini
4.Corak pemakanan harian
5.period cycle/kitaran haid setiap bulan
6.macam macam lagi punca

Kerana itu korang perhatikan perbezaan tindak balas dan kesan pada badan seseorang itu berbeza beza.Boleh tengok perbandingan kesan testimoni setiap orang berbeza beza ada yang makan SYURGA HAWA setengah jam sudah dapat kesan. Biasanya paling lewat 7 hari mesti sudah dapat rasakan tindakbalas.

SYURGA HAWA ada berapa kapsul dan bagaimana cara Pemakanan SYURGA HAWA

SYURGA HAWA ada 60 biji sebotol untuk sebulan penggunaan.

Kalau korang nak budget 2 biji sehari
Kalau korang nak kesan cepat 3 biji sehari

Untuk turunkan berat badan, korang kene makan 3 biji selepas bangun tidur pagi sebelum breakfast

Untuk korang nak naikkan berat badan, makan 3 biji selepas breakfast

Untuk jadikan perancang, makan waktu malam 2@3 biji sebelum bersama suami.

Korang jangan minum ais batu, air sejuk, caffein dan air kelapa untuk elakkan khasiat herba dalam SYURGA HAWA hilang dan menyebabkan kesan jadi lambat.

Pakar kecantikan kita akan monitor perkembangan pengguna dari masa ke semasa. Sila update kesan dalam 7 hari penggunaan untuk pakar kecantikan kami cek semula kekurangan bagi menambah baik kesan pada badan.

MISI DAN VISI KAMI

Menjadi Jenama no 1 pilihan wanita untuk sihat, cantik dan kelihatan menarik bak model

HUBUNGI KAMI

Call/ whatsapp : 016-8990043

OPENING HOURS

Isnin Jumaat : 10:00am hingga 6:00pm

Sabtu : 10:00am hingga 2:00pm

Ahad : Closed

Copyright © SYURGAHAWA 2018

All Right Reserved